Leden Uitvaartvereniging Appelscha

fade

De leden

Algemene informatie.

Lid zijn van onze vereniging betekent een forse besparing op de te maken kosten. De contributie bedraagt, voor personen vanaf 18 jaar € 17,50 per persoon per jaar. Kinderen tot 18 jaar zijn als gezinslid gratis lid, mits zij bij de vereniging zijn aangemeld. Na hun 18e verjaardag dienen zij als persoonlijk lid te worden aangemeld.

Het vergoedingenbedrag van onze vereniging, mits de uitvaart door de eigen vereniging geschiedt, is een ledenkorting op de uitvaart. Deze bruto korting is € 750,00 (minus de administratiekosten € 80,00) (indien men vanaf 18 jaar lid is). De ledenkorting is nooit hoger dan de werkelijke gemaakte kosten.
De contributie en het vergoedingenbedrag worden elk jaar door de leden op de Algemene Ledenvergadering vastgesteld. Nieuwe leden die ouder zijn dan 18 jaar kunnen eventueel gebruik maken van een 'procentenregeling' of een 'inkoopregeling'. Informeer naar de voorwaarden.

Aanmelden als lid

Aanmelden als lid van onze vereniging kan door:
- telefonisch contact op te nemen met de secretaris of de penningmeester via deze pagina.

Ledenadministratie

Indien er zich in uw gezinssituatie wijzigingen voordoen (geboorte, kinderen worden 18 jaar, verhuizing e.d.) dan willen we u vriendelijk vragen dit z.s.m. aan de ledenadministratie door te geven. Wijzigingen kunt u op diverse manieren doorgeven; telefonisch, per email aan de ledenadministratie, maar ook via het on-line wijzigingsformulier zoals hieronder weergegeven.

Nieuwsbrieven

Onderstaand kunt u onze nieuwsbrieven lezen. Heeft u vragen of opmerkingen, dan horen wij dat graag van u.

>> Nieuwsbrief 2 - 2017

Algemene ledenvergadering (ALV)

U bent als lid van harte welkom bij de algemene ledenvergadering.

Locatie: per vergadering wordt de locatie en tijd vantevoren mede gedeeld.

De agenda ligt ter tafel bij de vergadering.

Na afloop vergadering zullen de notulen via deze website getoond worden.

>> Notulen ALV 12-06-2017

Wijziging in gegevens?

Heeft u een wijziging in de gezinssituatie? Dat kunt u middels onderstaand formulier aan ons kenbaar maken. Vult u alle gegevens in. Na het verzenden van het formulier ontvangt u een kopie van de ingezonden wijziging. Heeft u NIET de beschikking over een e-mailadres, wilt u uw wijziging dan telefonisch doorgeven?

Voornaam
Achternaam